Terima Kasih !!

Bismillah...

Terima Kasih Ya Allah ...
Terima kasih kerana mendengar doa dan rintihan makhluk kerdil mu ini ....
Terima kasih kerana menggerakkan hati insan-insan ini untuk membantu kami .......

maka terhasil lah  entry yang ni dan dedicate khas buat Bos2 Tuan John ! 
saya tau mereka  memang tak baca kot blog saya ni ...
tapi saya nak tulis jugak ...
supaya nanti sampai anak cucu semua boleh tau 
ni lah orangnya yang banyakkkkkkkkkkkkk sangat tolong 
yang sampai tahap tak tau nak ucap terima kasih yang macam mana ...
pada saya setakat ucapan terima kasih tu memang tak cukup
nak balas budi baik mereka......!! 

dengan bantuan dialah umpama : 
kalau orang buta macam dapat mata ...
Orang tak de kaki dapat kaki baru yang boleh memulakan kehidupan...
kalau orang mati macam dihidupkan semula.... ( ni ibarat o.k) 
hah ..sampai macam tu sekali ...
jadi macammana kami nak balas budi baik diorang......mana mungkin ?
memang ni semua kuasa Allah ... 
dia yang merancang dan menentukan setiap perjalanan hidup kita kat dunia ni 

tapi tanpa ada orang-orang yang membantu ...
tanpa ada orang yang Allah gerakkan hati dia nak membantu kami ...
semua ni takkan berhasil ....Terima kasih Allah! 

Terima kasih ...terima kasih yang tak terhingga buat Pn.Saidaton Nor 
semoga tuhan membalas budi baik Puan .

من صُنِعَ إليه مَعْرُوفٌ فقال لِفَاعِلِهِ جَزَاكَ الله خَيْرًا فَقَدْ أَبْلَغَ في الثَّنَاءِ

“Sesiapa yang diberikan kepadanya satu perbuatan kebaikan lalu dia membalasnya dengan mengatakan ‘Jazaakallahu Khairan’ (semoga Allah membalasmu dengan kebaikan), maka sungguh hal itu telah mencukupi dalam menyatakan rasa syukurnya.”

terima kasih jugak buat Puan Pang , En.Bala 
dan semua lah .. yang saya tulis ni sebab Tn.John selalu sebut 
yang da tak sebut saya pun tak tau ....
tanpa bantuan, sokongan , dorongan dan nasihat dari mereka ...
kami takkan dapat balik kehidupan kami seperti dulu .....


Puan Saidaton Nor dan Puan Pang .....
Terima kasih ......Terima kasih 

ni update 11.01 a.m : lupa oiiit nak cakap thanks kat kawan2 yang selalu dengar luahan perasaan saya :PPP
pppffftttt.......dah2 tak payah nak sengih sangat la...nampak sampai kesini o.k... hahahhahahha :P


Sekian. 



3 comments:

Sara Lynn said...

okay sama-sama.. **kerana mendengar luahan hati mdm mawar hampir setiap hari.. muahahahaha

Fazleyatul Aini said...

alhamdulillah. walau tak tau hujung pangkal cerita, tapi sama2 lah tumpang hihi

ArELeEz said...

alhamdulillah.. syukur nikmat allah..

Kuala Gandah Elephant Sanctuary

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم Hai Korang ...gigih mokcik curi masa nak hapdet cerita kali ni #suscuba hihihi  takut terlepas d...