Mdm Mawar

Photobucket

mari berkenalan dengan Tuan punya blog...

Dilahirkan pada 9 Disember 1985 di Kampung Padang serai,
Batu Hampar, 32700, Beruas,Perak
jadi saya berbintang Sagitarius ...
Berumur 27 tahun pada 1 January 2013 
dan berumur 28 pada 9 Disember 2013...hahaha
tak nak ngaku jugak tu :P 
anak ke-2 dari 5 orang adik beradik ..
seorang kakak seorang adik perempuan
 dan dua orang adik lelaki 
tinggi : 162
Berat : 93.5 ---> ni dulu ...giler gemsss
sekarang : 82.4 ---> timbang semalam ...
Gemok jugak :P 

Emak dan ayah berasal dari Negeri Kedah Darul Aman...
tapi kami adik -beradik adalah anak jati Perak Darul Ridzuan ..

telah diijabkabulkan bersama jejaka pilihan hati .. Tuan John ... pada 4 June 2011
kalau nak baca antara kisah kami ..boleh klik disini 

saya seorang yang nak kata peramah tu tak sangat ...
tapi kalau dah kenal memang peramah...
happy go lucky ...
pemarah jugak bila tak kena pada tempatnya ...
cool ...tak suke kelam kabut..sebab itu akan memenatkan ...
penangis ---> kalau tak puas hati memang mudah menangis...
cepat tersentuh ...
tapi tak sensitif dgn kawan-kawan mahupun orang sekeliling ...

o.k tu je nak bagitahu ... 



Sekian ...


Jangan malu-malu singgah lagi ye, Terima kasih.

0 ♡ kas|h beRpanJangan ♡: