Jalan-Jalan Cari Pasal

Photobucket

Alhamdulillah....
firstly kna lah bersyukur sebab ade rezeki lebih nak jalan-jalan...
orang lain setahun sekali je dapat jalan tu pun kalau ade ...
kalau tak?  duduk la kat rumah je....
walaupun saya tak pernah pun holiday sampai Luar Negara ...
dan tak de lah holiday kat hotel mahal-mahal ...
tapi masih o.k la buat luaskan pemandangan dan buat rest kan otak.. :)
dalam negara sendiri pun masih banyak tempat saya belum pergi ...
saya list kan ni buat rujukan saya dikemudian hari :)

Johor Bharu 28 February 2009
Fraser Hill 2009
Kellie's Castle, Perak 2009
Pusat Sains Negara 
Kursus at De Palma Shah Alam.
Pertunjukan Aerobatik Subang 
Kursus D'Village, Melaka
Johor Baru 25 Jan 2013
Strait View Hotel, Johor Baru 
Ayer Hitam, Johor 
Johor Premium Outlet 
Rumah rehat Cempaka Sari, Parit
Lumut, Perak 
Felda Residence, Hot Springs Resort, Sungkai
Taman Rekreasi Sungai Klah, Sungkai 
Hot Spring Sungai Klah, Sungkai
Floria, Putrajaya
Balik Kedah - Jeniang
Carribean Bay Resort, Bukit Gambang
Bukit Gambang Water Park, Gambang.



Sekian 


Jangan malu-malu singgah lagi ye, Terima kasih.

0 ♡ kas|h beRpanJangan ♡: