Tuan John


Bismillah ...

hai, hari ni nak cerita tentang asal usul nama Tuan John ...
tak tau Tuan John tu sapa?
Tuan John tu ialah

My Dear Hubby
bekas tunangan ku
bakal dedi anak-anak ku ---> ops blom lagi
My housemate and roommate now and forever insyaallah
doa-doakan lah kesejahteraan dan kebahagiaan kami yew

gambar bersama Tuan John masa layan Moto GP tahun lepas...
tahun ni nan hado...Tuan John telah berazam tak nak bazir beli tiket mahal-mahal lagi dah :P :P

dah tau kan ? sekarang aku nak gelarkan beliau Tuan John kat dalam blog nih..
hihihihi

nama tu memang beliau pernah gunakan dulu ...
masa zaman Tuan John sekolah..
dia dan kawan-kawan dia telah bagi nama gelaran pada setiap 'geng diorang'
ada yang nama :
Micheal
John ---> dia lah tu
Pet
Charlie
........dan bla..blaa

aku pun dah tak ingat ....
bukan main lagi geng Tuan John ni hah ..
nama nak glemer je ...hihihi
nak omputih je ....
haish...macam-macam ...


nama pena saya : Wajib Tayang ...hahahhahaha ...fengsaannnn
tau ke wajib tayang tu ? ala...citer papadom..si Que Haidar tu








6 comments:

[s.u.r.i.a] said...

tiket moto gp dapat petang ni kot. kalau ada saya roger awak eh. hehe.

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

Puan suria : Series? waaaa...sonoknyaaaaaaaaa.....kalau ade la ye yunk ... Thank you very2 much :)

CuTeMiUt78 said...

oh thn ni takmo layan gp dah ya.. eemm akak baru planning cam nak g..
kira ok gak la kan.. ada nama glamer gitu

ArELeEz said...

tau2! siap t'bayang2 lagik muka q haidar masa mention nama pena dia as 'wajib tayang'. ha3..

BENA said...

wahhh !!! bertuka wajah blog sis mawar. hehehe ;)



wajib tayang ? hahahaha . ngade sis nih ;)

~~NuR FiyzZa~~ said...

Nk jadi Duta blog jgk blh..hahaha ;p