layan jela ..............

Bismillah.....
huh..lame sunggu ku tinggalkan blog ini ....
hampir sebulan...ahax...
"sorry la wahai blog ku ...
tuan mu ini bukan sengaja nak biarkan ia nya sepi dan bersawang ...
tapi ...aku agak sibuk ...
banyak sungguh keje..."
'pada sahabat2 blogger yang lain....
mintak maaf
kerana dah lame tak kotorkan halaman anda
dengan komen2 yang tak seberapa nak membina .....'
tapi kalau ditanya keje ape yang banyak sangat tu??
aku akan garuk kepala...bukan sebab gatal...
tapi sebab konfius ...hihihihihi

::
pindah
opis baru
audit 5S
audit ISO
Dokumentasi
Majlis Anugerah Kecemerlangan Industri
.....bla..bla..bla...
::

hanya yang mengalami nye je mungkin akan faham...ahax
kalau nak ikotkan...banyak yang nak dikongsikan dengan sume...
nanti ade mase akan ku upload sedikit demi sedikit ..

gambar aksi drift ini
telah di rakamkan sekitar Karnival Wow Putrajaya
yang berlangsung pada Sabtu dan Ahad lepas ...

cekap dan berani betul pemandu kereta ni .
Asap tebal hasil daripada aksi drift ini ...


masih banyak gambar2 yang menarik yang bakal menyusul ...
hihihihi
nantikan lah ye ...

-Sekian-

4 comments:

maiyah said...

ingtkan adik yg berdrift tuh hehe..

Zulkifli Shawal said...

alamak rugi x pg

Mawar_berduri said...

sis maiyah : kalau saye yang drift tu ...haish ..hebat ..hihihi

Mawar_berduri said...

Zul : la...memang rugi ..hihih...banyak yang menarik