Terharu beb...huhuhu


Bismillah ...
terharu ar..tak sangka cepat sungguh mase berlalu
hari tu baru je pergi majlis Pertunangan diorang ...
nak tengok klik disini
ni dah pun selamat berkahwin ....huhuhu

Tahniah la korang ye ..
semoga berkekalan dan bahagia ke anak cucu

kalau nak tengok gambar diorang yang lain klik disini


PERINGATAN !!!
kawan-kawan sume....
tolong jangan tanyakan saya pasal kawen tao?
sebab soalan anda boleh mengakibatkan
saya terkena sawan tarik dan demam kura-kura berpanjangan ...huhuhu

Kesian saye ...Ngeeeeeeee








5 comments:

Lya Colours said...

ehem2
dia tuh bila lagi
hehe

Mawar_berduri said...

arghhhh..
sawan dah i ni..hahahhaha
tak tau la lagi..doa-doakan la Cik Lya ye ...huhu

cheqna said...

salam
tungguuuuuu
hehehehehe
insyaallah sampai jodoh kita nanti ye =)

LyNn HaMzAh said...

tahniah buat pengantin baru...

piNky LuCiA said...

tahniah pengantin.

kawin tu akan sampai masa jugak. tak payah tanya. tunggu je. hehe