5S.......








sure ramai yang tau 5s ni ....kat mane2 Kementerian, Jabatan Kerajaan atau yang bukan kerajaan pun ade amalkan 5s ........ ofis aku pun tak ketinggalan nak amalkan 5s..........tipa minggu Audit..audit...audit.......ble la nak abis? ...aku tau bile nak abis....28 dan 29 Mei ni last audit untuk pensijilan MS ISO ........huh....lpas tu lega la cket ........aku cbuk gak dok wat 5s kat bilik aku ..... penat woo..........







No comments:

Kuala Gandah Elephant Sanctuary

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم Hai Korang ...gigih mokcik curi masa nak hapdet cerita kali ni #suscuba hihihi  takut terlepas d...