Johor Bharu - First time sampai ni ...ahax

Trip To Jay_Bee
Johor Bharu ?.......aku rase macam jauh je tempat tu .......kat Selatan....klau tengok Map...kat bawah skali .....dalam hati aku ni ....teringin nak pegi .....

dalam hidup aku ( Sebelom 28 Feb 09) antara Negeri yang aku tak pernah pegi dalam Malaysia ni

:: Johor

:: Kelantan

:: Perlis


Yang lain aku dah sampai dah .......So, Pada 28 February 09, MyBy...ajak aku g Johor, Dulu mase die Kecik2 die Sekolah kat Johor, Dok ngan Mak cik die, So jalan kat sane tu kire ingat2 lupe la.....Kitorang bertolak pagi, dalam kol 9.00 pagi....pegi naik KANCIL je..hihii..nak save minyak...ahax ...klau bawak MYvi yang laju cam roket tu ...hihih.....byk la cket kne budget 'tang' minyak ni ..... dalam perjalanan kitorang singgah kat Melaka jap " Jom Heboh Melaka" Bli barang Cket trus kan perjalanan .....Penat Woo.....Jauh la nak sampai Jay-B ni ......aku balik perak pun cume paling lame 4 jam ......ni dari pagi sampai dah Gelap baru nak sampai ..........


Dah sampai kitorang g makan kat Gerai Ditepian Tebrau .......makanan Tip Top...cume....Masalah Problemnye.......PEDAS ......Geram aku nak abiskan Tom yam tu,Tapi Pedas tak dapat la kau nak menghirup Tom yam tu sampai abis ............
KEESOKAN HARI

Kitorang bangun awal pagi .......Saje nak jenjalan sblom Bertolak balik KL .......
mase ari tu plak, kebetulan ade HOT FM BIG JAMME.........So, kitorang pun pg la kejap kat tempat Kejadian ......DANGA BAY ......lpas jalan2 kat ctu jap kitorang bertolak balik KL ........ sampai KL dah malam .....Penat Wooo.........Esoknya aku Cuti...hihihihi

No comments:

Kuala Gandah Elephant Sanctuary

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم Hai Korang ...gigih mokcik curi masa nak hapdet cerita kali ni #suscuba hihihi  takut terlepas d...