"Perkenalkan, ini BF dan kembar saya...huhu "


bismillah....
korang ....nak tanye ni...."Kacak tak BF saye?"
dah lame I tak jumpe dia...ahax
setahun sekali baru dapat jumpe...kesian kan ?
tu yang I sedih je tengok kawan2 lain dah kawen..
camno nak kawen BF pun dok jauh ...
kata dia I baru umo 25 tahun...dia soh I enjoy dulu..
dia pun masih nak ber'racing, so tak bley la nak kawen2 ni...
almaklumlah minggu depan kan ade
Motor GP ...
So tu yang dia datang sini dan melawat awek dia skali ... I la tu ? hahaha



alang-alang jumpe BF kacak I,
i pun ambik peluang ni untuk bergambar ngan Kembar I yang lain mak ayah ni ....
tak cayo? btol..cube tengok name kitorang nak same tau
name dia
Valentino Rossi
name i pun ade
Rossi ...








kalau setakat bergambar ngan patung kertas berani la...
cube org betol2...mau terkulat-kulat den...hihi




11 comments:

Lya Colours said...

rossi i lap uuuu

cha said...

terkejut i, baru nak kirim salam :D

||| PöJìé PööH ||| said...

Hahah berangan Mawar nih tau.. Kikiki ;p

Love,
PojiePooh Abdullah

GaDis CoMeL said...

patung kertas pun patung kertas lah, janji boleh amek gambar.keh3x.

Nur Hawa Mohd Zin said...

hahaha..ingt kan betol2..gambar 1st nampak real...yg 2nd tak...

nash said...

hahahhahahaha..klakar la kak oitt...
da la mamat motor tue sekeping jerk...
lagi2 valentino rossi.....
hehehehhee...
pst-name ko ader rossi ker? mawar adelah :P

tsaicoutic tranmorphersys said...

dr dlu agy hajat nk amik pic ngan atomen...bile la gamaknye atomen nk dtg m'sia...

ribena.illina said...

rossi tu BF bena la. tp tu dulu la.wahahahaa~

shidah said...

hehe.. dh lm xsinggh blog mawar,.. tolong kims slm kt BF leh x..?

ferra said...

haha mule2 ingt org betol. upe2 nye kertas semata2

Lizzie Yasmin said...

tapi nmpak real lar.. nk tercirit aku baca tgk mula - mula.. huhuhu.. kekasih awl dan akhir tue...dlm mmpi.. sob sob..

Kuala Gandah Elephant Sanctuary

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم Hai Korang ...gigih mokcik curi masa nak hapdet cerita kali ni #suscuba hihihi  takut terlepas d...