Panasss....


Bismillah

huh!!! awat kenapa la cuaca sekarang ni sangat tidak menentu ??
sekarang ni ....panas nya melampau2...
malam pun panassss......berpeluh2 bila bangun pagi ...hish ..
tak best .......
T_______T
suhu mencecah 37 Darjah Celsius

Teringat dulu mase zaman Cik Mawar kecik2....
pukul 10.00 pagi boleh main masak-masak kat luar lagi ...
tak panas pun...
pukul 3.00 petang dah boleh main polis sentri , main konda-kondi ...
sekarang ni ????
pukul 10.00 pagi? huh...dah panas macam kol 12.00 tengahari
pukul tiga? tok sah cerita la .....panas menggigit2 kulit .....
nak kuar jalan2 pun rase malas
.................................................................................................................

kalau la dapat beristirehat kat kawasan yang cantik ..
sejuk ...nyaman....selesa
best nya ...

oleh kerana tak dapat nak pegi ...
cuci mate sudahhh...huhuhu









6 comments:

Cahaya_Kebahag!aan said...

waaa... kat mane tu?? jom g. jom la~~~

CuTeMiUt78 said...

betul..betul..betul..

mamai said...

kat mana tempat nie macam nak pie la

AiDa AzRyN said...

kan?rasa macam nak rendam dalam kolam 4 jam je.XD

AI said...

- best nye main konda kondi...nostalgia dolu2...

Nur Hawa Mohd Zin said...

wah tempat idaman bulan madu ke kak :)