Berpindah ke Ofis baru

Bismillah ...

sekarang ni bizi sikit...
sebab sibuk dok hangkut barang berpindah ...
seb baik lah pindah dari sayap kanan ke sayap kiri je ...

sebenarnya ni kali kedua aku kna berpindah randah ..
Office lama kat tingkat 2 ...sekarang Tingkat 12 Kanan..
mulai isnin pindah tingkat 12 kiri ...
selamat tinggal Nana huhuhuhu...don't notty..notty yaaa...

ni gambar terakhir kat bilik pejabat sekarang ..pandangan dari luar ....
ni gambar dari dalam....

ofis baru ni best jugak..coz bilik dia lebih besar sikit ..
ofis ni dulu bilik Si Farah hohohoho (santa Claus) ..hahahahha
farah dah pindah blok 8 jadi kitorang plak kna pindah tempat dia
lagi satu dekat sikit ngan awekss hot nih ..kuang..kuang..kuang
hot lah sangat kan ?


ni lah gambar ofis baru ...
ni pandangan dari dalam ...
ofis masa kat tingkat 2 kalau nak tengok kat sini

o.k lah nak sambung angkut fail ...
dah penat nih.. #o.kbai
huhu


wassalam.







8 comments:

NaNa said...

ala ko duk la tmpt rose...
naya la ko layan si linda hari2...
nsb baik ofis dh cat lau x mesti x smgt ko nk duk ofis baru...
tmpt lama si farah tu hehehehe...

NaNa said...

apa la komen aku merapu lak kan hahaha

Lya Colours said...

pindah memindah ni memang memenatkan
kat tempat saya koje ni, dah 2-3 kali pindah tempat
kejap tingkat ateh kejap bawah
haiyaa
ni nanti 2-3 bulan lagi nak pindah bangunan baru
pengsann

~AmyLiana86~ said...

wah pindah randah..tp ofis baru nkpak lg best..hehe

oya said...

wah bilik baru la mcm tu..
letih2..

ain dzaya said...

waa..selesanya bilik nie..bole tido2..heehe

"Binatang pun pandai berkasih sayang. Manusia?".

diera_nadiera ulalaaa~ said...

diera singgah sini di ptg hari jenguk si cantik manis cam gula :D

Anonymous said...

buy valium online without prescription valium side effects kidneys - side effects snorting valium