Share atau kongsi

Bismillah ...

Sahre atau kongsi ..same kan maksudnya ?
ade kebaikan dan ada keburukkan ....
benda baik boleh la kita share-share kan ?

kalau Share kerja macammana pulak ?
memang lah bersatu teguh bercerai kawen lain roboh kannn?
tapi ...kalau kita buat kerja dia, yang dia dah 'share' ngan kita tu...
pastu dia pulak boleh pergi minum dan bersenang -lenang ..camno tu ?

alasan " pedih mata nak buat, tulisan keck-kecik  "
(b4 this pergi operate mata -last month) 
pah tu ? benda dalam pc...boleh zoommmmm lahhhh....
lastnya ....kasik iolsss buat ....
teringin jugak kat hati nak tanya 
"kerja je ke yang nak share ? gaji yang ribu-ribu tak nak share ke ?"

tensi mak tawww

Sekian . 

4 comments:

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

kalau ada yg nak share gaji ribu2 tu, Yana nak join jugak ye :)

Lya Colours said...

kasi korek mata itu worang !! amboi pepandai nak amik kesempatan dekat orang lain ye

Kesuma Angsana said...

hakikatnyer bagitulah share kerja je not gaji huhuhu

~AmyLiana86~ said...

biasalah tu mawar..huhu..kan best kalu sama2 share kan..semangat nk tlg tu lg ada.. =)