Iklan Raya BERNAS yang sedih

Bismillah...

Semalam dah kenyang makan Pizza tu dok la layan TV...
pastu tengok sukan ...konon nak tengok pandalela beraksi la..
tengok jugak la ..masa tu dia ranking ke 5....

pastu keluarlah iklan raya BERNAS....
masa ni Tuan John dah terlelap atas kerusi bean bag ...
saya tengok sensorang ...

tetiba ...
tersedih....terkeluar air mata ...huk...huk...


sedih arrrr iklan tu ...
dua orang anak yatim nak balik kampung lawat kubur mak dia kat Segamat ...
seorang tu masalah pertuturan dan seorang lagi kurang penglihatan rasenya
lastly tumpang lori uncle pegi masjid ...mandi, tukar baju raya ..
pergi lawat kubur mak dia ....
korang tengok tak ? sedih tak ?

pagi tadi lepas sahur semua...beria citer kat Tn.John ...
dia siap cakap lagi ..betul ke sedih sgt ???
kenapa tak kejutkan dia...nak tengok jugak...
yappedaaaa...nanti ade lagi la iklan tu ...
haishhh
kalau nak tengok sekarang ...pi tengok kat youtube ...

5 comments:

Lya Colours said...

saya dah tengok. sedih waaaaaaaaaaaa

~AmyLiana86~ said...

baru je tgk..ahah sedihkan..huhu

LYAfrina said...

ramai y ckp iklan ni mmg sedih.. tp apasal..lya x jumpa2 lg iklan ni kat tv..nmpk sgt jrg tgkk tv..

Fadzli Amir said...

Cik wife tengok pastu sob..sob...lap air mata...kita sedih gak tapi kontrol...mane leh nangis2....tapi dlm hati meleleh gak, teringat arwah mak...

Nur Hawa Mohd Zin said...

menanges tgk