balik raya punya cerita

Bismillah...

ini cerita tak mau kasik panjang ...
cerita pendek je ...
nak bagitau ...raya tahun ni balik kampung Tn.John a.k.a My dear Bie dulu ...
Huaaaaaaaaaaaaaaaa..huk..huk..sob..sob..


http://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.com

hahahha..tulah..padan muka :P
tahun ni ...balik Perak lepas raya yerrr..
tapi tak tau lagi lepas raya ke berapa ..

kepada yang dah berkeluarga...jgan gadoh2 bab balik kampung ni o.k ..
kna bertolak ansur..tahun lepas dah kat rumah kita ..tahun ni kat umah husband la pulak kan ?
ala..bukan susah sgt kan ? tak leh la nak menang kita je kan ?
tak gitu????

http://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.com


Berlagak je cam cool ..tapi sedih jugak la,
coz tak pernah seumur hidup tak beraya ngan family ..
tapi sebab bukan tak balik langsung...cuma balik lambat kira o.k lah ...
o.k.. cepat buat muka happy sikit ...hahahha


http://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.com

orang soh buat muke happy ..bukan muke kiut ..yappedaa..tak paham betol!!! -__-'

sekian cerita itu .

3 comments:

Lya Colours said...

takpe la yang penting dapat raya dengan keluarga jugak =)

~AmyLiana86~ said...

la xpe la mawar..amy pun beraya dekat rumah fahmi taun ni tp tgh hari gerak balik rmh amy..hehe

Fadzli Amir said...

Dah dekat 9 tahun kawen..tak penah ada masalah tentang nak balik mana...tiap tahun gilir2...