Ayam Panggang

Bismillah....

apa khabar sume? fuhh...rindu gak nak blogwalking
tapi dengan azam yang kental nak menghabiskan kursus 2 minggu tersebut ...
Cik mawar telah berjaya menghabiskan saat-saat indah tersebut...

kenapa cakap indah..
sebab dapat kawan-kawan baru ...
dapat ahli kumpulan yang super-duper best ....
miss u all lah..
dapat ilmu baru
dapat makan tengahari yang sedap2
dapat bersukan diwaktu petang ...hohoho ---> tak berapa indah sebenarnya :P

hari ni baru dapat bersiaran...
bersiaran bersama makanan ye hari ni

saat menaip n3 ni...dah blurpppp...
telan air liur..huhu
kalau ade yang melakukan aksi yang sama mase bace n3 ni sowie ek..Ayam Panggang 5 Bintang pantai dalam...Memang sedap
apa yang best sgt ?
Sos dia..mak aih...bau pun dah rase sedap ..
bile makan ..ratah camtu je pun boley licin


Harga boleh tahan la...RM 30 kebawah..
price sebenar lupe...sebab slalu orang blanje ..
Cik Mawar bukak mulut dan ngap saje...hihihi
kalau ade yang tringin nak makan ayam panggang...







try la ayam panggang 5 bintang ni....yummy..yummy :)


Jangan malu-malu singgah lagi ye, Terima kasih.

5 ♡ kas|h beRpanJangan ♡:

maiyah said...

assalam..

wahhh.. mmg mabeles :D

Nur Hawa Mohd Zin said...

sedapnye....awe makan rangka ayam dari pasal malam jerk

Lya Colours said...

nak p cari ayam golek la kat pasa malam nnt

mamai said...

blog nie selalu buat aku lapar

beautiful_rose said...

memang menggoda perut betullah. =p