Lift button


Bismillah ....

hari ni da khamis ...minggu depan dah pun masuk bulan Mei ...
wah ..cepatnya masa berlalu ..
rase macam baru semalam masuk bulan Januari

boleh tak kalau bulan Mei nanti jadi panjang cket?
huhuhu....lagi cepat mase berlalu
rase macam banyak benda yang patut buat tapi tak sempat nak buat

tadi rase cam nak tulis pendek je n3 ni..
tapi baru mukhaddimah da 3 perenggan ...hihi
o.k..straight to the point
Ekceli nak cerita pasal tabiat ...habit ...kelakuan ..kebiasaan manusia

Cik Mawar ni tak tau la knape ...
tapi Cik Mawar rase macam tak brape nak suke ..
rase sakit mate pun ade ...
bile ...

balik rumah nak naik lif ...
Cik Mawar tekan button 'up' so button tu jadi kaler merah la kan ..
tapi ...bila ade orang lain datang nak naik atas gak ..

tekan lagi button tu ..
datang orang lain tekan lagi ..
tekan lagi dan lagi
semuanya perempuan !!
padahal button tu memang dah merah
lagi annoying bila ditekan-tekannya banyak kali ...
sakit betul mata ..hoho

aduhai ..belajarlah bersabar sikit ..
kalo ko tekan seratus kali pun lif tu takkan jadi makin cepat pintu tu nak bukak
same je ....mungkin dari perbuatan tu takot lagi lambat ade la ...
sebab lif yang dah agak uzur tu terus jahanam ...hish ..








Sekian luahan perasaan pada hari ni T____T



4 comments:

Cik Bucken said...

hahahhaha tak pasan tuuu

- GC - said...

haha... rumah 5 tingkat je.. jarang selisih dgn org kdg2 tu

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

CB : tula..anggap jela tak perasan :P

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

GC lepas kawen pun nak dok umah 5 tingkat so da tak jumpe gak org camni :P

Kuala Gandah Elephant Sanctuary

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم Hai Korang ...gigih mokcik curi masa nak hapdet cerita kali ni #suscuba hihihi  takut terlepas d...