sEnaNg Hat| hat| sEnaNg

Bismillah.......

petang yang suram....
rase cam ade besi duapulohempat kilo tergantung kat bulu mate nih...
lagu pulak kat PC ni pun ...lagu slow jew...hik..hik...lagi la mamai dibuatnya

pastu bkak FB yang julung2 kali ade gambo ...
tapi pagi tadi dah ter 'ade' gambo pulak? hihi
saje..gatei ..
apelagi...syiokla deme dok komen..
macam2 komen ada ....Thanks la uolss yang prihatin itu...
pastu ade jugak yang telah menegur keSEHATan Ku..
yeeaa...memangpon..memang Cik Mawar Sehat ye kawan2...

biasa la ...Senang hati, hati senang.... ayat cik su nih



ni la gambar2 yang telah diupload di FB selama beberapa jam..
beberapa jam je ade..pastu da ilang ...hihi
bukan ape letak lelame takot ade yang nak bakor plak karang? hik..hik...
Chipsmore Ghupenya ye ...tapi kat Blog ni memang akan sentiasa ada...
jarang plak post dlm blog nih Cik Mawar nak delete...
kalo yang da tengok kat FB tak puas..
tengokla kat Belog ni lagi ye...hihi :P

Ceh...poyo je kan...sila jgn kutuk ye










o.k tak pc ni kalau buat banner ? o.k kot ? huhuhu

8 comments:

beautiful_rose said...

SO SWEET WEET...
nak buat baner kahwin eh? aku suka gambar y ke-3 tuh.. =) nice

CGG said...

waa..
so sweet:)

moga kalian kekal bahagia:p

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

Rose cantik : Thanks dear ...haah nak wat banner ...tu yang dok pk lagi nak ambik yang mane :)

Si Gadis Comel : Thanks ...insyallah....amin :)

Lya Colours said...

waa da nak tawen ye. tahniah2

[s.u.r.i.a] said...

memang serupa betul korang ni tau. mm nak cubit pipi cik ross boleh tak? geram ! :P

Cahaya_Kebahag!aan said...

cik mawar....
ouch!!!!
berduri grupernyer~~~
hihihihi

- GC - said...

bila langsung nih?

shidah said...

cograte cik mawar..dah xlm nk tukar status 2 kan..kekkeke