terkunci

Bismillah.....

o.k yang ni cerita tak basi ...tapi bukan lah yang terkini ...
cerita ni berlaku semalam .....
masa pagi macam biasa ....saya sampai naik atas... punch card ...
lenggang kangkung lemah gemalai  nak masuk bilik la kan ....
pastu ...ehhhhhhh...
terhenti depan pintu ...
Pintu bilik saya yang selama ni tak pernah kunci 
terkunci !!! sapa yang kunci? 
siapa punya angkara ni???? 
O.M.G 
kunci saya mana ade ...saya tak bawak balik 
Kunci tu saya tinggal dalam laci je ....
yela bilik tu bukan saya simpan emas permata pun ....
tak yah kunci-kunci ...senang orang nak kuar masuk ambik faks sume ...

 ni lah pintu bilik saya ....
yang dalam tu ade pintu bilik bos..bila bilik saya terkunci ...
maka nya ...bos pun tak boleh la masuk sekali ...huhuhu
bos pun tak pernah bawak balik kunci bilik saya tu walau pun beliau ade kunci bilik saya tu ..

terus pegi logistik mohon bantuan ..
di hantar seorang mac gyver ...hahaha..
tapi memandangkan beliau tak pernah lagi rompak rumah orang mahu pun bank ... 
beliau mengalami kesukaran nak bukak pintu bilik saya tu ..haishhh...

 Selepas Mac Gyver tersebut berpeluh satu badan ... 
saya pun pergi cari bantuan lain ... 
hah...hamek kau ...4 - 5 orang trus sekali datang ....
ceh....bajet cam jejaka-jejaka tu nak sgt la tolong bukak pintu bilik saya 
#tangandidadamatakeatas.... 
"kalau tak kerana bilik bos terlibat sekali kau hengat diorang nak ke tolong beranai-ramai gitu" hahahahha
terus lah mereka mengerjakan pintu bilik saya tu berhabis-habisan ...
Disepuk dengan kasut ...
diketuk dengan tukul
diumpil dengan spanar ...
ditarik ngan player ...
macam-macam usaha mereka lakukan ...
Thanks ya uolsss ..huhu 


hah..tengok hasilnya ......terus berlobangggg ...aiyoo..
hahahah...padan muka ..terus tak leh kunci ...

Sekian 

2 comments:

Lya Colours said...

siapa plak yang pergi kunci pintu tu. haish

Sara Lynn said...

nasib x terbang kakak cleaner tu ke bawah! ekekkeke.. **ngeri**