Kenapa dalam instagram saya cuma ada makanan?


Bismillah .....

sila baca tajuk dahulu ...
hihi dah tak tau nak letak tajuk apa..jadi main belasah saja ...
tapi memang btol kot ...dalam instagram saya banyak gambar makanan saja...
nak tau kenapa? 
sebab makanan tak banyak songeh kalau kita snap gambar dia kan ?
kalau orang .....susah..karang dah snap..tak cantik lah...senget lah ....
tudung penyet lah...terpejam mata lah ...
tak nak ambik gambar lah ... jadi ambik je gambar makanan...easy ..hiihihi


ni ketiau tomyam ...nampak cair sikit ... tapi rase not bad lah 
beli kat kafe ofis ...:) 
ni maggi goreng dikala hujan namanya...
satu malam tu hujan lebat la jugak..
rase macam teringin sgt nak makan megi ...cenggitulah kiranya ...
jadi ...terus masak megi dan makan panas-panas ...
fuhhhh...sodap...buat kasik pedas sikit ...perghhh... :P 


yang dua ni menu makan malam semalam....
Tomyam daging dan paprik.....
 dan yang last sekali paling syiokkk ...
sedap ...
buah pelam makan bersama Kuah Rojak Kacang Mak Bee ...
didatangkan khas dari  Kedah ...hihi

Sekian... 


Jangan malu-malu singgah lagi ye, Terima kasih.

4 ♡ kas|h beRpanJangan ♡:

Lya Colours said...

adoi kecur weh tgk mangga tu. saya suka makan dengan kicap +cili+ gula.

~AmyLiana86~ said...

kuah rojak mak bee tu best giler..amy da penah makan..hehe..bestnye mangga tu..baru makan lunch td.. =)

Nafisya Ismail said...

SEDAP JER AKU TGK.. HEHE

PN ROS~ JEMPUT SINGGAH BLOG AKU PLAK YER :P

Haslinda Mansor said...

untung la ada samsung advance! **tgn didada, mata ke atas** hahahaa