Zulfahmi Khairuddin 3rd Place at Valencia

Bismillah....
Eh kali ni nak cerita pasal Zulfahmi lagi :) 
ala..tak kenal ? Zulfahmi Khairuddin Pelumba Motosikal Negara tu lah...
ha..dah tau kan ? semalam beliau berlumba lagi ...
kali ni kat litar Valencia
Oh..begitu jauh ..jadi kami beri sokongan dari depan kaca TV saja lah ye... 

Perlumbaan beliau semalam memang sengit ...
pada saat-saat terakhir la kiranya ...
dah last lap beliau dapat memotong Brad Binder ...
saya kat rumah dah bising dah ..potong Tutti Fruitti tu haa...laju lagi..laju lagi.....
hahahah gitu lah semangat nya ..."tangan didada mata keatas "
(sebab kat belakang baju beliau kelihatan seperti disponsor by Tutti Fruitti) 
 kalau tak salah nampak la ..tu yang trus je belasah panggil Tutti Fruitti :P 

memang teruja lah bila dia dapat tamatkan perlumbaan ditempat ketiga 
ni kali ketiga beliau naik podium ...:) 
Tahniah ye ... Semoga terus berjaya ...

haishhh...Tuan John tu tok sah cakap la...
bila dah menang dia punya sorak kalah orang sorak bola..
mau satu block boleh dengar ..hahaha suami sape lah tu ...#tarik tudung tutup mulut :P 
macam lah dia ade kat Valencia nun ..hihihi
tak pe lah ...yang penting bangga Zulfahmi Khairuddin anak Malaysia 
yang kecik dimata dunia dapat naik Podium  :) 

go go go Malaysia go ..:) 
orang lain sibuk nak tengok Moto GP sebab Rossi, sebab Lorenzo dan Stoner 
tapi kitorang sekarang semangat nak tengok Zulfahmi :) 

nak tengok keputusan penuh motoGP boleh tengok kat sini 

result Moto3 : 
Tempat Pertama : Danny Kent 
Tempat Kedua : Sandro Corteseger
Tempat Ketiga :Zulfahmi Khairuddin 

ni lah pingat yang beliau dapat semalam ...
masa kat atas podium tu kan biasanya diorang akan bagi arak untuk 
celebrate ...tapi Zulfahmi siang-siang lagi dah lari jauh dari podium :) 
good job ...kalau tak habis lah bermandikan arak ..haishhhh 


Sekian . 

3 comments:

fadzli Amir said...

Hahahah....sempat gak tengok ye...anak2 tengok diego dan dora....huhuhu

nurul said...

lg sorang anak msia yg berjaya!
www.the-simpleme.blogspot.com

Anonymous said...

Link exchange is nothing else but it is simply placing the other
person's web site link on your page at suitable place and other person will also do similar in support of you.

Here is my web page; recursive