DIY photobooths props

Bismillah .....

Walaupun jamuan yang kami rancangkan adalah potluck semata-mata 
tapi ntah kenapa macam berkobar pulak nak buat props bagai :P 
ppfffttt....motifnya sebab selalu snap pakai props di majlis orang lain limited -___-"
boleh snap 2-3 keping je....ni kalau props sendiri kat ofis sendiri ...
hah..snap la sampai muntah ijo pun ...ekekekeke #motifsangat 

 jadi selesai majlis tengahari tu ...saya terus la sibuk buat ni ...
tapi ni pun curi-curi buat ...sbb ptg tu ade event minister ...
ekekeke...kalau nak seribu daya ...kalau tak nak mmg banyak la dalihnya 
tu pasal buat kerja berdiri...kang lari sana jap ...
lari sini jap ...akhirnya siap juga ....

taraaaaa...... ni yang boleh siap di laminated.....
pagi tu baru la pergi laminated ....then tampal stick utk pegang 

maka terhasil lah props untuk bergambar di majlis potluck kami yang tak seberapa tu ...
biasa la dah nama pun potluck...makanya bawa seorang sikit jela...
masak untuk makan 10 orang la kot paling banyak ...
tapi kami ade dalam 24 orang...kumpul sorang sikit lama-lama jadi banyak ...

Alhamdulillah...

sambungan entry ni mmg akan super banyak gambar ..hahaha 
hasil dari suka-suki bersama props...


sekian 



6 comments:

Sara Lynn said...

untung dapat bff yang kreatif.. alhamdulillah.. haha

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

@Sara Lynnkreatif la sgttttt...pppffffttttt :P

ArELeEz said...

eh, cantiklah! kreatif. buleh la bukak bisnes photo booth lepas ni. he3..

Anonymous said...

I read this paragraph fully regarding the difference of latest and preceding technologies, it's awesome article.


My web-site ... concrete Floor contractors in Oakville

Anonymous said...

Oh my goodness! Amazing article dude! Thank you so much, However I am encountering troubles with your RSS.
I don't know the reason why I am unable to subscribe to it.

Is there anybody else having identical RSS problems?
Anyone that knows the solution will you kindly respond?
Thanx!!

Feel free to visit my site - gojipro preço

Anonymous said...

Get access to the most powerful mega-rare and legendary heroes in the match.

Download the 100% Functioning Brave Frontier Cheat, Hack,
Tool, Trainer and end up being the number one Brave Frontier hacker in the game!


Here is my web blog ... brave frontier cheats