Menjelang Syawal

Bismillah....

Salam Syawal korang ..Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf zahir batin ...
dah hari raya ke-8 baru gigih nak update menjelang Syawal? ketinggalan sungguh...
tapi tak pe ....kalau tak update langsung nanti nak tengok yang tahun lepas-lepas
 xde pulak ...tak best la kan...
biar lambat asalkan ado.. :P 

tetiba je kami tak de la plan sgt..plan sikit-sikit je ...
tapi sekali bila CC baru saya dah start buat macam meriah pulak .. 


haaa.... Ni lah orang kuat ...
kalau xde orang-orang ini ...hurmm..tak menjadi projek 
ppfffftttttt 


 saya budak baru belajar ...
belajar anyam ketupat dari youtube ...
gigih oii..hahahha 
hasilnya ade la dua ketoi je pun ...

tadaaa......hihihi


o.k-o.k lah dah penat pose kan....
bagi la peluang diorang menempel kat blog saya...hahahhaha
yang hero-hero tu gaya je lebih..ketupatnya tak jadik pun..ekekekeke


 O.k yang ni memang betul-betul ....
dua orang ni lah yang banyak menjayakan projek kali ni ...
Kak Ana penganyam ketupat berjaya ...
dan En.Faris dah macam kura-kura celah batu dah ..hihi 


ketupat ni semua kak Ana yang anyam o.k 
SEMUA hasil seni dia tau ....laju betul dia anyam 
Kak Ana buat ketupat bawang ...saya tak belajar lagi yang ni ..saya buat ketupat beras kot? 
ntah ..tak tau lah saya.....kat kampung saya biasa buat ketupat palas tu je 

Dah siap deco-deco....ayuhlah kita snap gambar beramai-ramai 
1-2-3 tarik nafas...kempiskan perut ...hihihihi 


Sekian . 

4 comments:

LYAfrina said... Reply Comment

meriah
kat opis ni xde pom deko2

salam aidilfitri
maaf zahir n batin

Fazleyatul Aini said... Reply Comment

selamat hari raya
rajin menganyam

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said... Reply Comment

tang 'kempiskn perut' tu i likeee..! macam comel jerr.. ha3..

Unknown said... Reply Comment

Alhamdulillah dpt officemate yang kreatif lagiii rajin.. krik..krik... hahaha