Misi Photo booth cousin

Bismillah 

ini pun cerita lama.....peram  taram dulu hari ni kita buat blog marathon :P 
my Cousin sebelah rumah kahwin 14 March yang lepas....
o lepa sdia discuss...dia bgtau saya tak nak pelamin ....
just buat meja makan je ....

tapi bila wedding tak ada pelamin ni ...kawan-kawan datang kat mana nak ambik gambar 
so saya cakap xpela kita buat Photobooth simple-simple .....
jadi sy google idea photo booth yang berkenan di hati 
 say tak tau knape tapi tertarik dengan design vintage macam ni 
simple...kemas dan menarik kat mata saya la 
pakai pallet kayu je ..so simple 
dan saya suke bila berlatar belakangkan nature ....green ...
so google nye google...
yang ni antara yang sy suke .....so teruskan misi mencari bahan-bahan 

 antara yang saya beli...Chalk board ni...macam cute je...hihi
then cari ranting sebab nak buat guest note 
ranting kayu ni along la tolong cari 
beli bunga yang more to nature ....beli lantern 
dan siapkan props....
si Hanna pun menyibuk .....nak jugak tolong buat props ke?
yaa...sekarang Hanna single...Jebat kat kampung...hiksssss

ni mula nak pasang photo booth 
say buat ni dgn bantuan adik sy ...shukur dan yang lain-lain..
kalau diorang tak tolong mampos tak siap nih..hahha

begini lah secara basicnya photo booth Wedding Eda 
dia punya hasil kita tunggu next entry o.k ...hihi


Sekian... 

No comments: