Outdoor photo and photo Edited by me

Bismillah....

dah lama juga tak buat kerja ambil gambar kahwin orang ni ...
dulu ada la masa Tn.John minat dengan Camera 
sejak Camera dia problem.....dia dah tak nak ambil gambar kahwin 

so kali ni saya kena la ambil gambar sorang ....
memandangkan hari panas terik dan semua orang busy 
saya ajak diorang ambil gambar kat belakang rumah kami je :P 


o.k tak ? nak ajak keluar buat outdoor kat tempat lain x nampak  tempat yang dekat dan menarik 
so saya rase buat kat rumah jela..senang 
kalau ada tetamu yang datang lambat ..kawan-kawan pengantin ke 
so boleh jumpa pengantin sebab ada kat belakang rumah je ..huhu

 sebab saya pernah pergi kenduri rumah kawan ...
dah la pergi jauh ....pastu x dapat jumpa pun pengantin 
sebab keluar ambil gambar outdoor diluar jauh dari rumah 
..huhu...pulang dengan hampa...keh..keh..keh 
ni pun tumpang gazebo jiran sebelah rumah ...
ditambah pulak Puan Photographer yang dah penat 
battery dah low.....hahahhaha kesian diorang ...
sorry ye adik-adik ku ! 

jadi bila balik ke KL....
ada je masa saya cuba la edit supaya gamabr kahwin diorang jadi menarik sikit 
rase bersalah jugak tak bawa keluar ambil gambar kat laut ke 
kat lalang ke macam orang lain selalu buat ...huhu 
(lalang dan laut je pun yg ada di kawasan rmh sy ) :P 


maka terhasil lah gambar-gambar ini .....
gambar seperti di alam bunian ..Choiiiiiiiii ...hahhahaha 
mata biasa sukar nk nampak....melainkan yang ada six sense ye! 
hihihi..gurau je ...ni bukan belakang rumah saya ..ni gambar edit 

gambar ni hasil dari gambar di Gazebo itu :P 
saya suke gamabr ni! tak tau la org lain ..huhuhu
harap-harap adik-adik ku Eda dan suaminya suke ...

juga gambar ni ......
saya suke....huhuhu...nak kena dapat ilham baru terhasil gambar-gambar macam ni ...

ada yang nak ambil jurugambar perkahwinan? 
hahahhahahhahahha....Ceh..ada hati ...hahahhaha 

sy bukan professional photographer 
but I Love Art ! 

Sekian.. 

No comments:

Kuala Gandah Elephant Sanctuary

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم Hai Korang ...gigih mokcik curi masa nak hapdet cerita kali ni #suscuba hihihi  takut terlepas d...