aku P.E.M.I.N.A.T yang agak fanatik


Bismillah...
petang2 camni..mata ni memang rase agak berat ..huhu
tetiba aku terdengar plak lagu Alif satar - Jangan Nakal
ala yang peace..peace tu ..
misti tau kan ?
pastu aku terus teringat rancangan 'peberet' ku..
hihi..
aku pun tak tau kenapa ..tapi yang pastinya aku agak fanatik ngan rancangan ni ..
tiap minggu misti tunggu je depan tv ..
apa kaitan rancangan tu ngan Aliff Satar ?
sebab dia la hos rancangan tu ....

antara peserta kegemaranku
Dayana, Azzam, Jiha dan Ain
yang lain pun suke gak ...tapi yang empat orang ni lebih suke..huhu
bley plak camtu?..hihi

ni la semua wajah2 peserta cilik yang berbakat besar itu ...
series sedap giler suara diorang ni ..
kalo nak tau..aku rancangan realiti yang nyanyi2 orang dewasa
macam OIAM ke, My Star LG ke mmm...aku tak layan langsung
MENTOR layan cket2...
tapi Idola kecil ni terlebey layan la pulak ..hihihi
Peserta yang menjadi sukarelawan menarik diri...
Khor Bin Sam
Alor Setar, Kedah

tak tau ape sebabnya ..ada tanda tanya disitu ..???
aku musykil..sampai ari ni tak terjawab lagi..
sangat sedih masa ni ...
aku dah la agak minat kat Suara Sam ni ..
Sedap ...

Persembahan terakhir Sam yang sangat mantap ...
Syabas buat Sam ..
"Semoga Sam berjaya dalam hidup"

sesekali rase cam tak sanggup nak tengok peserta lain tersingkir minggu ni ...
huaaaaa

blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

...kakak yang agak saiko ..hihihi..
Semoga adik2 semua terus berusaha buat yang terbaik ....luv U all

14 comments:

suraya said...

alala..comei je budak2 ni. saye x pnah tgk pon. huhu... :P

zan-xray said...

lagi suka tengok budak2 ni nyanyi lagu masa kita muda remaja dulu keh keh
Bila agaknya nak buat pertandingan mcm kat indonesia tu ala2 pidato islamik. tu pun budak2 kecil je comel2 juga

rAtu saLju™ said...

erk..best ea..x penah tgok pon..huhuhu

mohd.zulkifli said...

naseb aku da lebih umo

nut's said...

oh2 best ini idola kecil2 ngeee
comel2 itu kanak2..
nut pn serasa nak join jgk tp umor muda sgt ngahaaaa :p

blueCITY said...

weh mawar,

kaki bintang kecik ropernya
hahhahahha
tgk adik2 ke tengok alif satar tuh?
dulu zizan, lawak per
heeeeeeeee

fathiahRAIHANA said...

ana minat azam !!
cute .
hihihii

Eazy Izzuddin said...

comey2 nyer
eazy br nk tgk
hehe
xD

Mawar_berduri said...

suraya : hari Sabtu, 9.30 malam kat tv9...try tengok...best tau ..huhu

Zan : Best gak kan tengok bebudak masuk pidato .....adik sy yang kecik tu pun suke masuk pidato ...

Mawar_berduri said...

ratu : best ...try la tengok...kalo tengok Sehati Berdansa tu time iklan try tengok tv9 jap ...best tau suara dorang ...

Zul : sedap ke suare nak juin tu ?..huhu ..ahax

nuts : tu ar ..sekarang umo 4 tahun ye? ..tak pe sabar2 ti umo 8 tahun bley ar juin ..ngeh...ngeh..

Mawar_berduri said...

Sis Biru : haah dulu Zizan ...best gak ...hihi...alif Satar tu adik2 la Sis ..tak minat la...hihihi :P

Ana : ala...akak pun minat azzam...huhuhu..same ar ..bley geng ..hihi

Eazy : Tengok..jangan tak tengok...hihi

beautiful_rose said...

adk2 aku dgn fmly2 aku suke tol tgk citer nieh..aku pon x tau dn x knl bdk2 tuh =p

Erol said...

sian sam

adib_asraf said...

same la macam adib..minat idola kecil gak!!