Update singkat

Bismillah... 

minggu lepas jumaat baru dapat PC baru ... 
tapi PC loan je kot ...haish..ingat duit je org loan, PC pun boley loan ...
o.k la janji ade ..mudah sikit nak buat keje kan....

tak tau nak update apa ...
sekarang ni hidup kami rasenya sedang melalui fasa yang agak sukar ...
dugaan dari Allah kita kena terima ngan hati yang redha ...
selagi kami boleh harungi bersama-sama kami akan cuba ...Insyaallah
doakan kami tabah.....

ni aktiviti weekend Tn.John ...tak pelah yang penting dia tak stress....
lagipun bagus jugak untuk kesihatan 
asyik fikir kerja je sampai bila pun tak habis....


Selain dari release stress ngan berbasikal 
asyik la dok termenung kat kerusi tu ...
harap- benda ni cepat la selesai kesian tengok Tn.John tu asyik fikir pasal kerja dia ...
hurrrmmmm...tu belum hilang kerja ..
agak kalau kehilangan kerja jangan buat dia terjun dr tingkat dua ni sudah la... 

huhu..

sekian 

2 comments:

Fazleyatul Aini said...

masalah kerja memang never ending. yang penting, kita buat kerja kita kan

Sara Lynn said...

hahahhaha.. alahaiii cian tn john.. note kat diri sendiri jgk supaya bertabah.. ecehh =')

Kuala Gandah Elephant Sanctuary

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم Hai Korang ...gigih mokcik curi masa nak hapdet cerita kali ni #suscuba hihihi  takut terlepas d...