Jamuan Raya Seksyen

Bismillah....

Macam yang saya janjikan ... ni lah sesi makan-makan round ke-3

memang laaaaaaaa sah-sah boleh naik berat 7-8 kilo kalau gini .. 
pasrahhhh... #tarik-tarik baju sebab dah ketat! ngeeeeeee :P 
jom layan food ....kalau terliur jgn salahkan saya ye :P 
pppffftttt ..... -___*"

satay lagiiiiiiiiiiiiiiiii............ memang terbaiklah ternak lemak ! 
karipap besar tu sedap.....ade sos dia kat sebelah tapi tak de dalam pic ...
inti dalam ade telur, kentang dan sayur mayur 
menu utama ialah laksa penang ! 
as usual saya mmg suke laksa penang .......

 kuih-muih, buah-buahan dan salad terbaik...huhuhu
kepok lekor pun ade ......

ketupat palas dan rendang ayam ....lomang skali ...
mmg terangkat ...........rojak Singapore tu pun best ...
semualah best .......hahahhahhaha 

yang ni dessert ............ 
kek tu kek ice cream tau ......ramai yang jatuh cinta kat kek tu ......
sedap menjilat siku...huhuhuhu 

this is my plate .......
first round and secon round .... boley la snap pic lagi ...
lepas tu ber'round2' lupa dah nak snap ...hahahhaa jgn tetipu ya...
saya bukan makan dua pinggan ni je ......

tarik napassss.......1.2.3 cheeessseeee ...puhhhhhh.... lega lepas balik napas ...hihihihihihi
nila baju raya saya tahun ni ...... baru nilah berkesempatan nak snap pic :P
Sekian .... 

3 comments:

Sara Lynn said...

kalau hari2 macam ni kan best... pfffffftttttttttttt!~

LYAfrina said...

lg x habis syawal..makan..makan..makan...

mau x naik berat badan, klo menu y disediakan semuanyer wajib rasa... hehe

ArELeEz said...

windu rojak singapore. sejak 1 stall tu tutup, dh ssh nk jumpe rojak singapore kat sini. uhuks3..

Kuala Gandah Elephant Sanctuary

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم Hai Korang ...gigih mokcik curi masa nak hapdet cerita kali ni #suscuba hihihi  takut terlepas d...