Kotak angan-angan

Bismillah 

Baiklah ...kna update laju2 la macam ni ..sebab cerita dah basi kan ..hahahhaha
tak pe ..asalkan masih ade semangat nak update ...
ni projek ke-2....
dan memakan masa yang sangat lama ....
mungkin sebab banyak cuti juga..jadi bersambung-sambung 

 Diringkaskan cerita ...kami ni berangan nak buat Rumah kotak utk Hari Merdeka...
tema tahun ni "Disini lahirnya sebuah cinta"
dan design tu berangan nak buat macam dalam gambar ni ..
pergh...angan-angan bukan main kan ...
jadi kalau dah ade angan-angan kena gigih la ye ...


dah sukat2...ukur2...potong-potong 


nak tau size kotak ? 
boleh muat fadilah kat dalam ..ekekekkee 
agak besar lah 

ni belum siap ..main letak-letak je dulu 
banyak lagi nak kena buat ni ...


o.k la nanti sambung lagi 
bai... 

4 comments:

Nafira usof said...

Nak tengok hasil yang dah siap!
mesti cantek kan! kreatif lah korang nih.. hehehehe

LYAfrina said...

waa..kretip n pnh semngat

Sara Lynn said...

hahahaha.. ilah ilah.. comel jerp

ArELeEz said...

ok, fine! model saiz kotak tu mmg comel abis! he3..

Kuala Gandah Elephant Sanctuary

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم Hai Korang ...gigih mokcik curi masa nak hapdet cerita kali ni #suscuba hihihi  takut terlepas d...