betul ke dalam dunia ade 7 orang serupa?


Bismillah ...

korang pernah tak dengar orang cakap ....
kat dalam dunia kita ade 7 orang yang serupa ?
aku pun ade 3 org yang "Orang lain kata seiras"
tapi aku rase tak de la same pon..hahahah

nak tau sape?
ade ke patot cakap ade iras2 Elly Mazlein yang Cun melecun tu ..
haish..tak sanggup rasenya
jauh panggang dari api ....pitam 2 minit ...hahahahhaha
dah..dah jgn kutuk aku plak ..haha sbb org kata ...aku menidakkannya yew...


pastu dulu....mase kat sek. Men. Teknik ...
sorang tu classmate aku ..nama dia wanie ...
yang sorang lagi roommate ..nama dia Nabila...
nanti la bila2 la kita share kat sini ...
hari ni nak share pic ni...
Masa mula2 tengok RJL musim ke 6 tu ...
Tuan John cakap.. " Cube tengok mamat tu muka macam Shukur la "
aku pun usha la ...bila tengok ..haah la..mmg ade iras la cket ..
tapi tak la 100% kan ...hahaha..rase lawak pon ado..
cube korang tengok..same tak ? ade iras tak ?









Jangan malu-malu singgah lagi ye, Terima kasih.

2 ♡ kas|h beRpanJangan ♡:

cheqna said...

ada la sikit
org kata muka cheqna macam muka..muka..muka sape erk..ala lupa.. hah..muka cheqna la...hahahahahaha

~AmyLiana86~ said...

ada sikit.tp lg smart adik mawar..hehee..jujur nie...