Entry 29-02-2012

Bismillah ....
hihi ...hari ni agak bizi...
mane tak nye..semalam audit 5s....
aku dah la malas nak kemas2 skali kna tempek sticker sisih dan sususn la plak...
hahahaha..padan muke..:P
so hari ni sibuk mengemas...
jadi memang la sibuk..
dah petang nak balik baru ingat hari ni 29 haribulan..
4 tahun skali..rugilah kalau tak buat n3 khennn???
so ni la yang sibuk taip cerita-cerita rakyat merapu..hahahah

kepada yang lahir pada 29/02...

"Selamat hari lahir"
"Semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan sentiasa dirahmati
...jumpa lagi 4 tahun yew :) "
Sekian



Jangan malu-malu singgah lagi ye, Terima kasih.

2 ♡ kas|h beRpanJangan ♡:

anisalya said...

hahaha... tak pasal2 kene jugak susun dan sisih kan?

saalm kenal ye...

NaNa said...

ha ah puan rose x pasal dgn aku sekali kena kan hahaha...kosong sudah dinding bersih je...lalalala...