M.E.N.T.O.R 3 dan peminat fanatiknya ....

Ahad, 12 Julai 2009.....
Pertandingan Akhir MENTOR 3...aku rase sure ramai yang tengok ....
ari ni nak story Cket tentang 'Panasnya' bahang Mentor 3 kat rumah aku....
Kebetulan mase berlansungnya Mentor 3 ni aku kat kampung....
Adik-adik aku rupa-rupanya peminat setia rancangan ni.
Ni Peminat Fanatik Chaq.....(Mentornya Ajai)
Dua2 ni tak berganjak langsung dari depan TV..terpaku mate dok tengok Chaq....
aku Siap Usik adik aku lagi .....aku cakap
Cak..cak..cak..cak..cak..Cicak ...hahaha
Marah die ...Lawak tol la..

Yang ni plak Peminat Setia FIRA DANGEROUS
...hihi..beria-ia die nak Fira menang...


Mata yang terpaku kat TV mase persembahan Chaq.....



Last-last ....Black yang menang...

Frust la budak dua orang tu ..trus masuk bilik tido ...walaupun rancangan ni lambat habis..sampai kol 11.00 klau tak silap aku la...diorang sanggup tunggu ....Mak ngan ayah aku dah bising soh masuk tido ...Esok diorang sekolah ......

No comments: