S.E.T.E.M oh setem...

Bismillahhirrahmanirrahim .....
Hari ni aku lit bit busy....tapi aku pun tak sure ape je keje yang aku kne buat ari ni ....hihi..Sebenarnya aku xde idea nak story tentang ape ari ni ...tapi tetibe je dapat ilham nk citer tentang S.E.T.E.M. ala..yang tempek kat atas sampu surat bile nak pos surat tu ...



Tersenyum simpul plak die ..Cute ..hihi
Actually, tak de la cite yang menarik pun tentang SETEM ni ..... tapi buat pengetahuan semue ..gambar setem yang aku upload ni ..merupakan antara SETEM yang aku kumpulkan selama aku keje kat sini ...Aku Upload ni SETEM yang aku rase macam menarik je .. :)

Ni plak gambar 2 awek yang boley dikatakan 'seksis' gitu ...



Aku pun tak tau ni SETEM dari negara mana...x ingat dah surat dari mana.....macam ala2 Arab..dengan Spek mata itam ..


Aku pun tak tau ape istimewanya kerusi ni dan milik siapa kerusi ini sehingga dijadikan SETEM


Ha... Yang ni bukan SETEM yang letak kat surat tu ...ni SETEM yang aku ngan By nak pegi tengok petang esok ....( X pernah miss lagi cerita2 Afdlin Shauki ) ...Cerita2 Beliau memang best !!!

No comments: