S.E.T.E.M the movie..

Bismillah......
Petang semalam ...Lepas balik dari kerja..by ajak pg tengok citer SETEM....aku ingat die nak ajak tengok petang ni ..rupenya petang semalam die dah book tiket .....
Ni la tiket kitorang tengok wayang semalam ...


Dua watak utama yang best....kelakar...
by 'gelak' sampai dengar satu panggung ...hampeh tol...hihihihihihi.....

Ni pulak adik beradik ( Iskandar dan kakak nursenya) yang tak pasal2 terlibat dalam rancangan diorang ni ...
Sweet gile Vanida dalam citer ni ...



Mamat indon yang baik giler ...( Elianto ke Ariyanto) aku pun confused elianto tu dah macam Jenama make-up plak ...hihihi..Mamat ni klakar sbb die xnak terlibat tapi terpaksa gak.. Siap menyamar jadi Marjina...(minah Arab) ..Last skali yang aku rase lawak giler ...Coz..diorang hantar duit kat die kat Indonesia...die bley plak kejar posmen ( naik basikal) nak pulangkan Cek tu ..katanya 'ini bukan saya punya pak'........

pada aku... aku suke citer ni sbb HaPpY EnDing......Semua dapat ape yang diorang nak ......
Enjoy la citer ni ......tapi aku lagi suke citer los dan faun.....
......Sekian dulu ulasan untuk kali ni ....

No comments: