T.E.R.J.A.T.U.H dari tingkat 16

Actually aku tertarik nak wat entry tentang kejadian Student UM jatuh dari tingkat 16 ni sejak semalam lagi....tapi kesibukan kerja membantutkan hasrat aku nak meng'update' blog aku dengan citer ni ...Cerita tentang Kejadian ni aku tak nak Copy paste kat sini sebab sure ramai yang dah baca...
tapi apa yang aku nak cerita adalah tentang :
Lokasi Kejadian : Korang tau tak ( sure la tak tau ) hihih....aku duduk dekat je ngan lokasi kejadian..
Mase aku balik kerja pada 27 julai 09 ade Housemate aku bgtau ade budak terjun dari bangunan...tapi diorang cakap budak perempuan..dan blok mane diorang tak tau ...aku cume diam je la ( dalam kotak fikiran aku : mungkin Cerita lama-lama kot) sbb sblom ni pun ade jugak kes macam ni jadi kat Vista Angkasa.

pada 28/07/2009 awal2 pagi aku pun bukak la paper Harian Metro Online...Huh ..front page kuar citer tentang kejadian ni...Btol la ape yang housemate aku bgtau cume diorang salah info je ( yang jatuh tu lelaki) ...Mmmm...aku ade gak rase cam nak pi tengok ...tapi ..aku fikir balik..lebih baik tak yah pegi tengok ...takot la pulak ..huhu :P....

5 comments:

aZZiela said... Reply Comment

ngeri tuh...... minta dijauhkan semua tu kat kita n kaum keluarga, aminnn

Ross said... Reply Comment

Tu la...takutnye ...kalau la die btol2 terjatuh ....alangkah kesiannya die ...

bangibookseller said... Reply Comment

Sila kunjungi http://bangibookseller.blogspot.com utk buku2 dlm B. Inggeris. Harga boleh runding.. Buku kanak2, remaja, dewasa, Harry Potter... TK.

alimaz said... Reply Comment

salam....ish4 nak buat gena dah ketentuan ajal dia gitu....semoga dijauhkan la kita semua dari ajal yang macam tu...

YuSniZa said... Reply Comment

Hai ross..lame x jumpe ek.. Dah Kawen ker?