SeDiakaN jaRum sEbeLum TeNgok WayanG


Bismillah...

eh..apesal yek sejak dua-tiga harini selalu terjaga awal...
dalam kol 4 lebey atau kol 5 dah terjaga dalam keadaan terkejut? hish..
terkejut sebab terasa macam dah lambat nak pegi keje? huhu
knape ek?
ke sebab asyik fikir nak pegi keje sampai jadik camtu?
rajin la sgt konon :P
tapi, selama aku kerja 6 tahun ni, tak pernah lagi kot terbangun lewat pegi kerja..
boleh dijadikan contoh ye kawan-kawan..hahaha.....perasan

**********************************************************************************

o.k..o.k... balik kepada tajuk
lepas beberapa kali terkena...
cik mawar nak bawak jarum pulak lpas ni kalau pegi tengok wayang...
nak tau kenapa ?

hhishhh...geram je ...
marah tak ?
kalau monyet orang yang tak tau dok diam
yang duduk kat belakang anda ketika tengok wayang ?

kaki diletakkan di belakang kerusi bahagian kepala anda ?
diikuti dengan goyangang daripada kakinya ?
geram betul...spesis apekah ni?
bengap ke ape? kaki letak kat kpala orang?
apesal ? kaki ko panjang sangat ke?
ke terkena sawan tarik tu yang tergoyang-goyang tu?

tak pun...kaki disuakan kat bahagian ruang tengah antara dua tempat duduk..
terjulur kat tepi muke kita...
Oit...stokin pulak tak basuh dua minggu ..
maseemmm tau tak ...ilang fell orang nak tengok wayang...

Jason Statham- The Mechanic
-Transporter 3
-The Expendables


So lepas ni jangan marah ye kalau
tengah ko felling2 goyang kaki ...
tak pun tengah sedap regangkan kaki julur kat celah kerusi orang
tiba-tiba ...
Ouchhh...terasa macam ade benda mencucuk kaki...
tu tandanya kaki kau perlu diajar ...huhuhu

jadi kalau ade sesapa pernah lalui perkara yang sama..
marilah kita bawak jarum bersama-sama buat teman mase tengok wayang ..
tak kisahlah jarum ape pun..

jarum peniti ke, jarum keronsang ke jangan cucuk ngan jarum HIV sudah ...huhu
dan jangan la cucuk sungguh2 pulak..karang berdarah plak kaki orang tu ...
cucuk-cucuk manje je...
cucuk peringatan

T___T







5 comments:

Lya Colours said...

hah bagus idea tuh
biar lepas tgk wayang, ada yang terhincut2 balik. nak kejam sket. bawak stapler, kasi stapler kaki dia. haha

Alimaz-Kembara Terasing said...

bagus jugak cadangan tu... tapi I tak berapa suka tengok wayang.....

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

Lya : haah la ..kalo bawak stepler pon o.k... :P

Alimaz : knape tak brape suke? gelap ke? ke sbb ramai orang ? huhu

Lya Colours said...

anda di tag !!

::NelyLeyana:: said...

kurang hajo tol orang camtu... die ngat tengok tv kat rumah ke