Si Budak berdua


Bismillah :)
Cepat betul update belog hari ni ...
pagi je dah dua N3...hahahaha

almaklumlah .... Boss tak de ...
bercuti seminggu sempena perkahwinan anak sulung beliau
Selamat pengantin baru , semoga berkekalan ke anak cucu ye :)

balik kampung 2 hari...
rase macam tak puas ...nak balik lelame
huhu...tapi ape kan daya ....koje ...
tak boleh la nak cuti lelame ...
masa balik tu sempat jugak merakamkan aksi
dua beradik lain mak lain ayah ni ....
rapat je diorang berdua nih :)

sape lagi kalau bukan Si Arjuna ngan Dak Kitty
datangnya budak dua ekor ni dapat jugaklah gantikan Miraj yang dah lama hilang :'( Mari berkenalan...inilah Kitty sibulu putih
dia ni rajin cuci bulu dia....huhu
sebab tu bulu dia putih bersih :)


Arjuna ni budak nakal ...
balik haritu , kononnya nak la bagi dia minum susu ngan botol susu yang Cik Mawar belikan haritu , dengan bersemangat bancuh susu dan bagi dia minum...
sampai berdecit-decit dia minum susu...
Skali tarik botol susu tu ....... Puting getah susu tu
dah tak de !!! Juna dah TELAN????
aduhai risau btol aku ...
ade la dalam seinci puting tu ....aduhai..
knapela gelojoh sgt ko nih Juna...huhu
Mudah-mudahan ko tak pape ...
tengok lpas bagi dia susu tu o.k je tak de plak tanda-tanda tercekik ke ...
tapi masih risau :(

Kitty Smile ....peace :)
aksi dak Juna atas kotak :P

Tengah kusyuk basuh muke :)









nanti dah ade rumah sendiri mau cari peneman macam ni jugak :)

3 comments:

Alimaz-Kembara Terasing said...

heheeh cutenya dia....

- GC - said...

sy pn nak ada peneman macam ni lah

Adinda Amy Sensei said...

comelnye kucinggg..