LALA

Bismillah...

Ntah hari apa tak ingat ....tapi kami berbuka makan Lala...
Lala dia besar-besar ....tapi macam biasa la...kulit lebih dari isi 
so tak payah la asingkan kulit dan isi ...
karang ciputtttt je hasilnya 
masak kan aje sekali...

 lala tu makan dengan sayur yang dimasak dengan tofu ni 
nampakkkk ...main campurkan aje..lauk dan sayur kita masak je sekali 
paling simple..tumis dgn bawang putih ...pastu letak sos tiram ..air ..dah :P 
palinggg simple 
weekend la pun ada masa ..kalau hari kerja hurrm...
alamat lah..hahhaha
 yang ni beli kat ofis ......
makan berbuka tak habis kita simpan dalam fridge 
esok kita panaskan balik wat lauk berbuka ...hahah
tak baik membazirr....itu kan amalan syaitooonnn 

 see makan macam ni je 
ada lauk, sayur , kuah sikit dah ....

sekian sahaja menu berbuka kami yang tak berapa nak meriah..haha

jadi lah buat tatapan korang 
daripada tak updat langsung kheennn 


sekian . 
\


Jangan malu-malu singgah lagi ye, Terima kasih.

1 ♡ kas|h beRpanJangan ♡: