My new baby mimiey

Bismillah....

Assalamualaikum semua.......
saje nak introduce anak baru saya..anak bulus 
nama dia mimiey...baru last week ambik....
ni semua kerja Tn.John....dia yang nak sgt anak flatface 
hari-hari menyanyi kat telinga ni ...adoiyai 

baiklahhhhhhhhhh....promise 3 je...
tolong la...kalau nak tambah lagi jom pindah rumah ...
rumah saya terlalu comel nak share ramai-ramai..
kesian diorang tak boleh main lari-lari 
huhuhu
 ni lah mimey...saya panggil dia adik..sebab dia paling kecik..adik miey
yang dua lagi ginger ngan Hanna kan dah besar 
Hanna pun sekarang bunting ....
rasenya bulan depan kot bersalin ...
doakan Hanna o.k ye ..mommy is risau la jugak :P 

 geram ni manja ...kaki main....
asyik la nak main ....
gggrrrrrrrr 
gerammm tengok hidung comel tu pun geram hahhaha

membesar dengan sihat ye mimiey sayanggg..
ni video main dengan mommy 
A video posted by Ross_rashid (@ross_rashid) on

2 comments:

Fazleyatul Aini said...

empuknya tempat tido dia

LYAfrina said...

kenapa comeysss sgt ni!!!

Salam Aidilfitri
Maaf Zahir & Batin

Kuala Gandah Elephant Sanctuary

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم Hai Korang ...gigih mokcik curi masa nak hapdet cerita kali ni #suscuba hihihi  takut terlepas d...