Live report from Ofis

Bismillah....

Oii gigihnya esok raya oiiiii ko kerja lagi? 
hahahahhahah
kerja...kerja...kerja..bila la nak kaya ni :P 
tak pe lah kalau semua orang nak balik kampung siapa nak kerja kan ?
kali  ni kita berkorban sikit lah..ceeeeeeeeeeewaaahh 
berkorban la sgttt...ceeiit  -__________-" hahahhahahahah

Aidaaaaa...thanks for this cute card 
alahai shomel sgt kad ni .....berbunga-bunga hati tengok kad ni 
lagi berbunga bila ada fridge magnet chuoollsss
waaaaaaaaa... i like it! 
 kad raya saya cuma dapat 2 keping je tahun ni 
angpau dapat 3...hahahha 
dah tuo-tuo dapat duit raya ni malu laaaa....hahahhaha 
terima kasih Puan-Puan-Encik yang bagi saya duit raya 
saya doakan murah la rezeki dan semakin bertambah-bertambah rezeki ...amin 

sebelum Si Linda balik kampung di Kedah Darul Aman Nun si Nana ajak bergambo 
jadi ayuhlahhh jom ambik kenagan 2015 katanya :P

Dear Family, Friends, Officemate dan kawan-kawan blogger ...ni ada sedikit pesanan 

" Balik Kampung hati-hati memandu...biar lambat asalkan selamat"
kalau mengantuk berhenti rehat ..jangan main fon ketika memandu 
sedikit kecuaian padah mengundang "

pesanan kedua 

" selamat hari Raya Aidilfitri Maah zahir Batin"

Sungguh cantik si rama-rama,
 Hinggap seekor di depan mata,
 Kini syawal telah menjelma, 
Tangan ku hulurkan maaf kupinta. 

 Tok Dalang pergi ke dusun, 
Gadis India memakai sari, 
Seikhlas hati jari disusun,
 memohon dimaaf kekhilafan diri,


Sekian


Jangan malu-malu singgah lagi ye, Terima kasih.

0 ♡ kas|h beRpanJangan ♡: