K.A.D Aidilfitri untuk anda

Pon..pon..pin..pin...
Posto..posto...
Baguih sungguhkan zaman sEkarang ni
tak payah nak susahkan abang posmEn nak hantarkan kad raya....
kita bolEh sEttlEkan sEndiri jE.
.blogger-emoticon.blogspot.com

Ni Kad Ikhlas dari Mawar_bErduri
kEpada sEmua yang sEtia mengunjungi blog Mawar
jEmput lah ambik..
Kad Mawar lambat ckEt ye...
tapi takpE kan..kitE adE lagi sEminggu nak raya....hihi
blogger-emoticon.blogspot.com
Sudi-sudi la ambik ye...
kEpada sEmua..
Mawar ucapkan sElamat bEraya
pEsanan buat sEmua :

tolong bErhati-hati dijalan raya..sErius nak pEsan sangat..balik kampung..bErhati-hati yE..
jangan lupe servis kEndEraan anda,cEk brEk, tayar dan sEbagainya...
kalau pEnat atau mEngantok...tolong bErenti di R&R yang bErdEkatan..
Biar Lambat Asalkan sElamat.

ambik la duit raya ni..cumE ni jE yang Mawar mampu bagi..
gaji kEcik je..hihihi
blogger-emoticon.blogspot.com

blogger-emoticon.blogspot.com

11 comments:

sI tEDI said...

ekekekekke.. mata wang apa ko bg ni?? laku tak ni? ekekke

ok! nanti aku amek ek?

kuina said...

nanti tempek ya...

kasi la kepala agung yg ori baru best raya...

Mawar_berduri said...

hihi..eh..ni American dollar beb...lagi tinggi nilainya ... hihi

Alimaz-Kembara Terasing said...

salam mawar akak amik kad tu yer...ish banyak bebenor yer 100 dolar tu...

Mawar_berduri said...

hihi..setakat gambau boley la akak...klau btol2 tak mampu..hihi

nenek™ said...

sye amek kad rye ni

nenek™ said...

sye amek kad rye ni

Che' Pit said...

salam mawar berduri..
dah amik dah kad n duit raya tu, TQ

Mawar_berduri said...

dik nenek : ambik la dear ... Thanks ya sudi ambik ..:)

Mawar_berduri said...

CP : salam...o.k..thanks ye sudi ambik ..

Eazy Izzuddin said...

Salam Lebaran....
Maaf Zahir Batin...
Ada Kad Raya Untuk kamoo....
;)