B.E.R.S.Y.U.K.U.R ke Hadrat Ilahi.


gambar sEkitar pErtandingan bunga api Putrajaya

Cantik dan mEnakjubkan.. pEnuh dEngan waRna-waRni
Ingat lagi masE pErtunjukan bunga api tu bErlangsung..sEmua orang sibuk nak kE putrajaya nak saksikan pancaran bunga api yang gilang gEmilang...sEmua tEruja
aku pun samE..hihi
bEria-ria ajak by pEgi putrajaya..jalan jEm pun rEdah jugak

v
v
v
v
v
v

tapi lain pulak cEritanya ngan gambar dibawah ni
mEreka tErpaksa hidup dalam kEtakutan dan dikElilingi kEmatian angkara bunga api PalEstin

pancaran bunga api yang mEmbuatkan sEmua bErtEmpiaran lari

Bunga api maut yang mEngEluarkan pErcikan api.

p/s : sangat bErsyukur dapat hidup dalam kEadaan aman dan doaku agar kita sEmua dijauhi daripada bEncana ciptaan manusia sEpErti ini..
amin

10 comments:

{lumut} said...

sungguh mendalam maksud entry ni..salam ukhuwah.

Mawar_berduri said...

lumut : setiap satu yang tersurat misti ade yang tersirat ...huhuhu..

kuina said...

kat palastin & afganistan sentiasa berapi...

si kosong said...

susunan yang cantik..
mula dengan idea yang buat kita fikir seronok..

kendian ke emosi yang agak emo..

nice blog...

p/s:mohon di link'kan ye...

Mawar_berduri said...

Cik kuina : haah...takot nye kalau Mawar ade kat sane ....alhamdulillah Malaysia aman je.

Mawar_berduri said...

si kosong : Terima kasih diatas komen dan kesudian anda bertukar link dengan sy.

si kosong said...

terima kasih..
sudah di link'kan

Mawar_berduri said...

si Kosong : baikkkk....(gaya sinchan) hihi ^___^

QuEeN Of 2 Heroes said...

kita dikira bertuah berbanding dieorang kat sana...tp org kita masih ade x bersyukur ngan nikmat yg tlh diberi...

Mawar_berduri said...

Queen : haah ..betul tu ...tapi lumrah manusia ape yang ada tak nak syukuri apa yang tak de tu la yang selalu difikirkan.