T.E.R.K.E.D.I.P - kedip mata ku

Bismillah
Huh...kEnapa matE ni tErkEdip-kEdip?..adEh..ni misti pEnat kot...KnapE pEnat? koWang pErasan tak dah bErapa hari UmaH ni asyik bErubah wajah ? kalau tak silap dah 3 hari...knapE la susah bEno nak cari yang betul2 bErkEnan kat hati ni?...akhirnya sEndiri juGak yang pEnat..hihihi
"padan mukE ko ross"
blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com
Biasa la nak raya kan...ni yang bEria-ia cat umah baru nih.. ahax..bukan apE bosan dah tEngok yang lama tu..
"tapi sEb baik tak bosan tEngok mukE tuNang aku"
blogger-emoticon.blogspot.com
susah jugak sEbEno nyE nak tuko cat baru nih..
macam cat umah la..
mulE-mulE nak kEna pilih WarnE yang bErkEnan
pEhtu
nak kEna cabut sEmua paku ke hapE ke yang mElEkat kat dinding umah tu
kalau dalam kontEks blog ni WidgEt la...
pEhtu
dah siap tuko cat nak kEna tEmpEk balik kat dinding tuh...
tapi yang ni tak leh nak wat pE la..aku ni mEmang sukE nak mEnEmpEk bEnda bukan2 nih...
halwa mata..huhuhu ..ponEk ckEt tak pE la..dEn sanggup..

blogger-emoticon.blogspot.com
akhir skali bak katE orang kampungku Final Touch..hihihi
taraaaa...ni je la hasilnyE...
takdE lah mEnarik manE pung..
simplE-mimplE je..
tapi yang pEnting aku sukE...
I LOVE MY PORTAL
kalau bukan daku yang sukE sapE lagi kan? hihi
da
blogger-emoticon.blogspot.com

8 comments:

arapink said...

pasni ko tlg cat umah kak ara lak yer ross...hehhhe

Mawar_berduri said...

huhuhu...kalau cat umah sendiri 3 hari..kalau cat umah k.Ara mau seminggu baru puas hati ..hihii :P

Che' Pit said...

salam,

hm betul tu, kdg2 sukar nak puaskan hati.. da jer rasa tak kena.. tgk "rumah" org mcm cantik jer, kita pun sibuk nak cat baru, ngeh ngeh ngeh..

sI tEDI said...

berkedip2? kalau belah kanan berita baik.. kalau belah kiri kurang baik...

org cakap.. aku tak cakap.. ekekeke

azuan said...

suka tengok pooh tue...ha3

Mawar_berduri said...

CP : tu lah manusia..hiihi..kalau bley semua benda nak puas hati... :)

Mawar_berduri said...

Tedi : tu lah.. Mawar pun ade gak dengar orang cakap macam tu...Mate Mawar ni berkedip dua2 belah..Berita apakah itu ?...hihihihihi

Mawar_berduri said...

Azuan : huhuh..Pooh kan cumil..klau suke ambik la..hihihi :)