Selamat Berpuasa

Bismillah ....
aduyai..kenapa la hujan pagi ni tak pagi esok ..huhu
tengah syok-syok tido jam menjerit la pulak ...haiish ..
ikotkan mata ...nak trus pejam je ...huhuhu

Seb baik masih ingatkan tanggungjawab terhadap negara nih ...Ewah ... :P :P
padahal kat office dok update blog bagai :P :P
ish..ish..ish ..


Pejam celik-pejam celik dah 29 Julai...
ikut kalendar... kita semua akan berpuasa pada 1 August ...
hohoho..maknanya hari isnin ni la kan ...

Wa..Syoknya
Bulan yang mulia dan penuh barakah dah tiba...alhamdulillah
terima kasih tuhan kerana memberikan kesempatan kepada kami semua berjumpa bulan yang mulia ini sekali lagi ...
Semoga kita semua sentiasa dirahmatinya ....








tahun ni rajin la pulak nak buat kad ucapan yang tak seberapa ..tahun lepas nan hado kad :P :P
tahun 2009 ade la ....nak tengok ? katsini


11 comments:

Lya Colours said...

selamat menyambut ramadhan al-mubarak

AI said...

- tahun ni sahur & berbuka berdua lah ye...

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

Lya : Selamat berpuasa dear :)

Al : yes..tahun ni berdua je dulu beramai-ramai :) hihihi (kat umah sewa)

rATu kEBaYA said...

selamat menyambut ramadhan

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

RK : Terma kasih ....selmaat juga untuk RK sekeluarga :)

Eye_nee said...

Lama tak jenguk sis kat sini..Selamat menyambut Ramadhan sis..salah silap mohon diampun...

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

Eye_Nee : :) Selamat menyambut Ramadhan, salah silap diampunkan jua .. hihii :) :)

deqlis said...

salam kenai..singgah sini..'selamat berpuasa:-)

jom join segmen sy http://ellismelia.blogspot.com/2011/07/segmen-pengalaman-puasa-pertama.html

deqlis said...

singgah sini, & salam kenai..

salam ramdhan al-mubarak:-)

♥ manje ♥ said...

salam ramadhan... salam kenal ngan tuan rumah ~

Anonymous said...

buy valium online generic for valium picture - many 10mg valium get high