Bila Stress

bismillah...
hai uolss.......Ai sedang stress
aduh...stresss...
stresss... tapi tak tau knape stress...
rasa macam nak jerit kuat-kuat ...
nak lempang orang laju-laju...
ade sesape nak jadik volunteer nak pinjamkan pipi ? hahaha

jadik..kalau ai stress kat ofiss...
uolss nak tau ape yang ai buat ?

yeaahh....ai akan jahanam kan PC
ai akan bela semut bebanyak dalam skrin PC ai ..
pastu ketuk-ketuk ...ketukkkk kuat2 ngan hammer ..biar berderai cermin
tak puas lagi....ai tembak skrin ngan machine gun

huh....nafsu serakah makin menjadik-jadik....
lebih kurang macam dah naik hantooooo....
jadi ai terus bakar skrin pc tu ...
ai sembur cat.....ai potong skrin tu ngan mesin gergaji pulak...

Huh..biar hancur...
baru puas hati ...
Hilang stress ai.... yeaahhh..huhu

eh? knape buat muke pelik plak?

tak cayo?

betul....
.
.
.
.
.

tengok nih...

video


eh nanti dulu....ai tak la seganas tu ekceli
ni kalau strees kat opisla....gagagagga
kalau kat umah..
untuk menghalau syaitoonnn yang direjam dari bersarang dalam hati
ai ambik wuduk...solat ..baca quran...
sure tenang..ilang stress ....
kita kan orang islam..ewah..huhuhu










Sekian , wassalam


Jangan malu-malu singgah lagi ye, Terima kasih.

2 ♡ kas|h beRpanJangan ♡:

Lya Colours said...

ayokkk rosak pc saya report pak menteri. hehe

BENA said...

amboi geram sungguh kak mawar nih . lex2 tengok cam bena . nak marah kat tempat keje . MUNCUNG panjang . selamat kat sini kite mude sekali. haahahahahaha ;)