Cerita hati yang terluka....

Bismillah ...

salam Khamisss....
aduhai ..semalam wordless wednesday tu tak agak-agak kan ?
terluka la sangat ...sampai berplaster ....
hihihi...o.k hari ni nak cerita kenapa hati tu terluka....

Dulu masa bujang nak makan Durian ayah belikan...
sebut je trus ade....huh...bestnya

pastu masa duduk rumah bujang ...
sebut je nak makan trus planning ngan housemate
trus share duit g beli dan makan reramai ....

sekarang ?
sebut hari-hari pun tak merasa lagi makan Durian .... :'(
warghhhhh...sedihnya ..
nak-nak call ayah semalam ayah cakap ngah makan Durian ...
sungguh terluka..ececehhhh

pastu bukak blog Sis Ratu Kebaya
tengok Uzrei makan durian ...
warghhhh....sedih dua kali ..
hahahahhaha

Tuan John bukan peminat tegar Durian macam ai ..
so dia asyik tangguh je nak beli durian tu ...huhuhu
di atak paham tau hati yang meronta-ronta nak makan durian nih ..
hahahahhahahahhahah
Sedih 3 kali ....
kalau tak dapat Musang King atau D24
dapat yang biasa-biasa pun cukup la....
nak Duriannnnnnnnnnnnnnnnn





5 comments:

Lya Colours said...

fuhh durian buat serawa terbaik beb !!!

[s.u.r.i.a] said...

pandai awak pilih gambar durian boleh buat orang lain tergoda. saya tahan tak nak makan takut makan tak cukup sikit. huhu.

PinQib said...

tgk awani, ada pesta durian terus rasa kempunan....


fes time singgah

BENA said...

meh bena belikan untuk kak mawar laaaaa . hehehe

mama bena pon bukan maen nak makan durian tau . heee ;)

rATu kEBaYA said...

alahai dek... akak pun selalu gak kena macam ni.. last sekali pergi jelah sendiri... nak tu memang berzamanlah...