Besi Rod Langsir IKEA

Bismillah .....
ni cerita lama sebenarnya ...
tapi tak pe ...cerita ni tak de expired date
so boleh di publish bila-bila je la kan ? hihihi

tak ingat hari sabtu minggu bila ntah ...
pepagi lagi kami keluar pegi IKEA ...
motif dan tujuan kesana ialah nak beli besi rod langsir ...
jadi kami pun gerak ke IKEA...makan karipap
beli Rod langsir ...beli barang rumah dan balik...

pada petang kejadian...
Tuan John dan my FIL pun bertungkus-lumus
dok grill dinding nak pasang langsir
sampai sepetang jugak la baru siap ...
sila abaikan botol minyak dan barang sepah atas meja tu ye ...
sebab dah alang-alang dah pegi IKEA kami pegi beli barang kat TESCO trus :P
jadinya bila dah eksaited nak pasang langsir...barang-barang kemas kemudianlah yew
ni langsir kat Ruang tamu ....
rumah saya yang comel ni biasa-biasa je ye ...

o.k..ini pulak langsir yang siap dipasang didalam bilik :)))
Rod besi tu dibeli di IKEA dengan harga RM 19.90 je ye ...
sgt murah dan berbaloi-baloi :))

tak tau la sekarang ade lagi ke tak ...
sebab mase beli tu ade sale :)

Sekian








Jangan malu-malu singgah lagi ye, Terima kasih.

9 ♡ kas|h beRpanJangan ♡:

CuTeMiUt78 said...

cantik n cute gitu

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

huhu..segan la sis..rumah orang baru nak berumah tangga...hahahha :P

cheqna said...

besh r duk umah sendiri =)

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

mmg pon..hiihi....ade la privacy cket ...:)))

Lya Colours said...

cantik langsir. macam english style. bunga kecik2

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

Vintage yunk ..hahahaha :P:P

jedi said...

wah murah...

cantik langsir tue...

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

kalau berminat boleh la pegi beli kat IKEA tu kalau ade stok lagi :))

BENA said...

rumah tema english style ehhhhh sis mawar ? heee :)