#Wordless Wednesday 9



14 comments:

cheqna said...

skang musim makan limau =)

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

haah..banyak dapat limau..hihihi :)

Lya Colours said...

hari ni je dah bedal 3 biji
kembung perut

NaNa said...

nak raya cina mesti lah ada limau...
rose rahsiakan tau hehehe....

Lynnda said...

Mai hantar 1 limau kat orang matrade ni.. ;p

oya said...

yeah limau sedap..

beautiful_rose said...

dapat limau free ke?
mai sekotak dua ke sini =p

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

@Lya Colourshihi..tau tak pe kat opis ni pun paling minima sehari sebijik ...huhu

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

@NaNanak rahsia kna upah ...ngeeeeeeeee :PP

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

@Lynndasebijik boley? ala..jauh la MATRADE tu .....bila nak balik ke MITI? ke best dah dok kat MATRADE ?

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

@oya masam manis gitew :P

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

@beautiful_rosehaah limau free..tapi tak dapat la sampai sekotak dua...sebijik 2 boley la ... :)

Kujie said...

kak jie tak ada org nak bagi, dah beli 2 kotak


org cina pun tak mkn byk mcm ni..hihihihi

BENA said...

kat opis bena banyakkkkkk sangat limau . dah la dapat sorang 1 kotak besa balik rumah . lawas sikit perut ni makan limau. hahahaha :P