Raja Lawak 6 : Komen Episode 1

Bismillah ...

dah masuk episode 2 baru nak komen episode 1 punya ...hahaha...
yappedaaa...tak pe lah ...
ape salahnya kan ? ni pendapat individu ...
lagipun bukan ade markah ke hape kan ?
sape lah saya nak menilai ...bukan juri pong .... :PP

...antara peserta yang jadi pilihan ...
disebab kelawakkan merekanya yang membuat saya tersengihNye lah kan di depan tv

1. Kumpulan Shiro
Shahrol Azizie Bin Azmi dan Mohd Hanaffi Bin Razak
Cif Kecil : Taukeh
yang menariknya ... salah sorang tu suara dia sebijik cam Jep Sepah...
pastu buat lawak tiru ayat2 dalam Ombak rindu ...hihih2. Kodan
Mohd Shahdan Bin Salleh
Cif Kecil : Taukeh jugak

lawak dia o.k...menarik jugak ...nyanyi lagu stacy bunyi arab ..huhu
dan dia merupakan satu2nya peserta solo..

3. kumpulan Albob
Syed Umar Mokhtar Bin Syed Mohd Ridzuan & Syed Ali Mubarak Bin Syed Mohd Ridzuan
dua beradik kot diorang ni ?? ntah la ...nama macam ye je :PP
Cif Kecil : Yus

serius lawak.... cakar pintu macam garfield ? hahaha...ade la 2 3 benda yang lawak ..
" kalau sauk macam ni mau seminggu terdongak..kalau letak gini mau tenggelam separuh "
hahahhahaha..4. Kumpulan CUIT -- aku rase yang ni paling best malam tu
Cerita utara Insyaalah terhibur :)))
Mohamad Ikhtiarudin Bin Naina Mohamad, Azmir B.Aziz & Ahmad Shazli Bin Hasim
Cif kecil : Yus

antara ayat lawak yang best yang aku ingat :
"kenapa lampu ni tak cukup terang? "
"hey syeikh, hang kalau pi tang mana pun ...memang tak berapa nak cerah"
"Owh..lagutu ka?"hahahhahaha

"sat..sat aku lupa..aku jadi apa ?"
"hish..budak ni , hang pak tam dia etong"
"etong ? kalau tukaq nama jadi aaron aziz ka boleh dak ?"
"haish, mana buleh"
kalau gutu, Farid kamil?
..........................
shahizey sam? hahahaha

banyak lagi dialog lawak dia.. kalau nak tengok layan ni

lastly ....
Johan ngan zizang ...
memang the best lah ... :))))


Sekian




gambar dan info kredit to : Raja Lawak Astro


Jangan malu-malu singgah lagi ye, Terima kasih.

8 ♡ kas|h beRpanJangan ♡:

Lynnda said...

Jozan memang sepadan jadi pengacara! Tengok ghope pun dh boleh buat org glak! ^_^

BENA said...

da lame x tgk raja lawak ni . sebab pengacara je yang best . hehehe :P

Nur Hawa Mohd Zin said...

alahai..tak terlayan raja lawak sebab astro xda..hehe..tapi rasanya kalu lawak pun sebab jozan

cheqna said...

cheqna tak layan lagi RL 6 ni

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

@Lynnda tulah....ape je yang diorang buat mmg lawak :))

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

@BENA haah...aritu layan Maharaja lawak ..now layan raja lawak plak :)

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

@Nur Hawa Mohd Zindok umah bujang slalu mmg tak de astro ...dulu mase bujang pon tak layan astro nih :))

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

@cheqnaado masa layan la cheqna...boley la hiburkan sikit hati :))