Rezeki Jumaat :)))

Bismillah

Alhamdulillah ...kenyang o.k...
pagi tadi ade jamuan seksyen ..
bab-bab makan ni mmg i loike :PPP
yolah boley makan sampai lebam ..free pulak kan ?
hihi...rosak diet ai taw...kuang..kuang..kuang...
tapi tak pe lah kan ? 3 bulan sekali ...

Memang banyak makanan tadi ..
Jamuan Port Luck la katakan ...
memang la banyak makanan yang ado ...
perut da kenyang...mata pun ngantok ..
malas nak taip panjang2..layan la gambo ni ye :P
nak jemput makan sekali pon tak ley kan ?
tunjuk gambo siksa perut anda jolah ye :PP

maafkan saya...(baca dalam nada Johan Raja Lawak) hihihih1) kami sedondon :))
2) makanan utama : Nasi lemak ayam :))
3) Kek Birthday bulan 11 hingga bulan 1 ^____^
4) kuih muih : Samosa
5) pelbagai kek : Kek Swiss roll
6) Dessert : fruit cocktail
7) Buah-buahan : Pisang , limau dan anggur
8) Kek Coklat moist yang ni blogger jugak yang buat taw
jemputla lawat blog beliau
Cik Nur FiyzZa

lupa letak no : apam polka dotttt ....dapnyaaaa...saya sukee...
lupa letak no : ape ke nama kuih ni? lupa la plak ....sri muke ek? ye kot? huhuhu
lupa letak no : karipap yang yummy-yummy 10) kuih apam pink ngan kelapa
11) samosa lagikkk??? ...tersnap 2x ..tak pe yang ni close up :P
12) Butter cake kan ? hihi 13). Anak dare tengah cedok sambal ..hihi..
14). happy birthday Mr.Gan
15). Anak dara swett 17 ni ..hihi
yang tengah tu la blogger yang pandai wat kek coklat dap..dap tu :P
lastly ...Puan John n cik Ayu a.k.a Cik Salju ...Cik lagi o.k ..hihi

Sekian -







8 comments:

Lya Colours said...

wah makan besar. best2

cheqna said...

amboiiiii
beshnyerrrr

syafiqakarim said...

untunglah kann.HAHA
rezeki rezeki

beautiful_rose said...

amboi meriahnya...hantar la sini sikit =p

Nur Hawa Mohd Zin said...

kalu tak ofis dulu selalu bawak potluck ni :)

BENA said...

bena dulu time kolej baru tahu ape itu pot luck . hahaha :)

Nafisya Ismail said...

suke ko erk dpt mkn byk.. free lak tu.. kehkeh

Cho Zila said...

kalau keje kat tempat der makan2 gini memang sangat best... seronokkan dapat makan dapat mesra2..