BR1M : Masih boleh hantar borang

Bismillah

tadi temankan member submit borang BR1M ayah dia kat Lembaga Hasil ...
Mak aih ...ramainya orang ...
dulu diorang bukak kaunter kat lobi bawah tu ..
so memang luas ...kalau ramai pun tak pe ...
setelah masa dilanjutkan ...kaunter tu di buka kat ruang lobi depan lif kat tingkat 8...
kalau ade sesapa yang rase nak hantar borang lagi...
bolehlah berbuat demikian ...
kalau nak hantar kat Lembaga Hasil Jalan Duta ..
sila ke blog 8A dan naik tingkat 8 ..tengok la ...bukak 2 kaunter ...ada 3 orang ..
mau lemas orang jaga kaunter tu ..
huhuhu...sbb ruang kat situ mmg sempit ..


Ni lah wajah adik manis yang sedang tolong isi kan borang ...
diorang datang tak isi borang ...adik manis tu yang kna isikan borang ..
haish ....mmg perlukan kesabaran ..huhu
nak ..nak yang datang tu mak cik pakcik dari berbilang kaum kan ?
haish...semoga tuhan memberkati jasa baik mu adik manis ...huhu


Sekian.





7 comments:

Lya Colours said...

untung la dpt BR1M
macam kita sah2 x dapat
mak ayah dua2 bekerja jugak

cheqna said...

ma cheqna ibu tunggal keje sendiri tak dapat dengan alasan nama sudah digunakan dalam maklumat lain

Lynnda said...

Sempat g snap pix! Heee

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

@Lya Colourstulah..say apun mak ayah dapat ...yela ayah sorang koje ..tapi anak tak dapat ...haish..nak berenti koje lah camni ..huhuhu :PPPP

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

@cheqna ait? maklumat ape pulak? haish...ini tidak adil!!!!! haishhhh

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

@Lynndawakaka.....dah alang2 tunggu oarang ...snap la ape yang patot :PPP

BENA said...

bena pun tgh tunggu duit nih . hik hik hik :)